BMW E36 kontrolka klockow hamulcowych

Serwis znalezionych fraz

filmytakie

Temat: bmw e36 1.8 benz abs
Witam kolegów.Mam problem z abs-em w tym samochodzie.Mianowicie abs uruchamia się natychmiast po gwałtownym wciśnięciu pedału hamulca,pomimo,że koła cały czas są w ruchu,jednocześnie pedał robi się twardy,a hamulce zupełnie nieskuteczne.Jeżeli wciśnie ... połączy się z absem ale w momencie próby zdiagnozowania usterki wywala połączenie więc nie mam diagnozy 2.kontrolka abs po odpaleniu samochodu gaśnie i nie zapala się w żadnym momencie używania hamulców 3.czujniki i pierścienie w kołach przód/tył sprawdzone 4.pompa abs i czujnik oraz pompa hamulcowa podmienione na inne,bez zmian 4. układ dokładnie odpowietrzony 5.układ wspomagania hamulców(serwo i wakum)działa poprawnie.Pozostał tylko sterownik abeesu-czy to on może być uszkodzony,dając takie efekty?a może coś przeoczyłem? dodam jeszcze,że klient twierdzi,iż problem się zaczął po wymianie tarcz i klocków z przodu(chyba mało prawdopodobne). Jeżeli ktoś ma jakąś koncepcję...
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=7738



Temat: [e36] deska rozdzielcza świruje
" />Witam Mam mały problem z deską rozdzielczą w BMW 318i 92rocznik. Podczas jazdy zapalają mi się kontrolki na desce od ABS, klocków hamulcowych, recznego, inspekcja olejowa, a oprocz tego niknie poziom paliwa w zbiorniku, temperature pokazuje 0, i nie pokazuje predkosci i obrotow. Natomisat dziala bez problemu podswietlanie tablicy i kierunkowskazy. Jednynie nie zapalajaja sie kontrolki, okleju i akumulatora. Silnik chodzi...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=4204


Temat: [E36] klocki hamulcowe- jakie?
" />witam kupilem wkoncu po ciezkich poszukiwaniach autko jest to bmw e36 325 mam do wymiany w nim klocki hamulcowe i mam dylemat jakiej firmy najlepiej kupic i chciałbym zeby działała kontrolka tak jak teraz jest. na jakiej zadzie ona działa?? Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADAMI Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia następnym razem. ..::CZARNY::..
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24049


Temat: [E36] klocki, przeglad etc. - czy to faktycznie tyle kosztuj
" />WITAM kupiłem BMW 320 E36 I i tak sobie myslałem że wstawie pierwszy raz do serwisu na drobne naprawy i tak zadzwoniłem do serwisu na wrocławskiej i moje zdziwienie było jak za klocki z czójnikami prawie 800zł a za wymiane wszystkich klocków ponad 1.300zł całość 2.100zł ,za wymiane przewodu odmy 320zł +60 zł przewód, za wymiane płynu hamulcowego 150zł ,wymiana olejów ... tym grubszym ,jak od paliwa i ona skruszyła sie i nie wiem gdzie szła odczego te przewody sa 3 )od czego jest kontrolka pod zegarami po prawej stronie czerwone kółko i...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=37450


Temat: [E36]czujnik zużycia okładzin
" />Jakiś czas temu zapaliła sie mi kontrolka zużycia okładzin hamulcowych. Dwa dni temu założyłem nowe klocki na przednią oś i tarcze [wszystko Ate] żeby to dwa razy się nie bawić z tym. I okazało sięze kontrolka dalej sięświeci. Poszperałem troche w zasobach forum :p i znalazlem podobny temat, tylko że dotyczy e46 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2613&highlight=kontrolka+zu%BFycia+ok%B3adzin Biały pisał że jak się zaświeci kontrolka to czujnik jest do wymiany... Podpowiedzcie mi czy w e36 jest też jeden czujnik na przednią oś i czy też ulega 'zniszczeniu' gdy zaświeci się kontrolka zużycia okładzin hamulcowych. I gdzie najlepiej...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7375


Temat: [E36] Tylnie koła nie hamują
" />Witam. W moim Bmw e36 318 1.8 1991r. nagle zaczęła sie palic kontrolka od ABS i gdy hamuje na asfalcie tylne kola mi nie hamują tylko przednie, jak gwaltownie za ... a tylne zimne i nie wiem co moze byc tego przyczyna?? odpowietrzyłem dwa tylne kola, plyn w zbiorniczku mam. klocki hamulcowe nie zdarte tarcze tez jeszcze dobre proszę o pomoc ....
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=54357


Temat: [E36] 316i Jakie hamulce ?
...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=28741


Temat: [E36] 316i Jakie hamulce ?
jest akurat norma,jedne klocki pylą mniej drugie więcj,zależy z jakich komponentów są zrobione,to że masz kontrolkę zużycia klocków nie oznacza że jest podpięta a klocki mają czujnik zużycia.Warto to sprawdzić przy...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=28741


Temat: [E36] Klocki hamulcowe
" />Witam. Czeka mnie wymiana klocków hamulcowych w moim bmw e36 318. Na stronie realoem.com podano, że w moim aucie fabrycznie były klocki na przód firmy textar (t4146), natomiast na tył firmy jurid (650). Czy to nie pomyłka że sa dwie różne firmy? Czy wymieniać najlepiej na takie same klocki jak były wcześniej? Tego Textara znalazłem w moim mieście za 160zł (razem z czujnikami zużycia) textar Czy to według was dobra cena? Czy jak się nie zapaliła kontrolka od zużycia klocków to można przełożyć te czujniki które mam już w aucie? Bo rozumiem że nie są ruszone skoro kontrolka się nie świeci. Natomiast jeśli chodzi o tył to Jurida nie znalazłem na allegro. Co możecie mi w ziązku z tym polecić? Jutro pojeżdze po...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=54183


Temat: [E36] Pytanko i dwa problemy
" />Witam! jestem nowym uzytkownikiem BMW (e36 318i 1993r) i powoli odkrywam nowe rzeczy, które nie wiem do czego są 1.Takie coś znajdujace się nad dźwignią do otwierania maski, ten uchwyt mozna pociągnąć i się wysówa troszkę: 2.Stwierdzam, iż jest to kontrolka mówiąca, że jest coś nie tak z hamulcami tylko, że: po pierwsze klocki hamulcowe byly niedawno wymieniana i dalej się...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30531


Temat: [E36] Kontrolka klocków hamulcowych
" />Ostatnio w moim bmw IS zaświeciła sie kontrolka klocków hamucowych.oznacza to że klocki są do wymiany??i czy z przodu czy z tyłu czy wszystkie trzeba wymienić?? parę razy tak miałem...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25759


Temat: [E36] Świecąca kontrolka po wymianie klocków
... ">[color=red][model???] wymienilem klocki w mojej bmw e36 coupe Zapoznaj się z ZASADAMI. robertbmw
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25130


Temat: [E36] Nie gasnie kontrolka zuzycia klocków hamulcowych
" />Witam, wymieniłem kilka dni temu w moim bmw tarcze i klocki z przodu. wszystko jest ok, tylko świeci sie ciągle kontrolka zużycia klocków. dodam że zanim zmieniałem klocki nie swieciła. Po wymianie tarcz poskładałem autko w całość i po przejechaniu kilku metrów zapaliła sie ta właśnie kontrolka. (miałem jeszcze stary czujnik) popędziłem wiec do sklepu, kupiłem nowy czujnik założyłem go jak należy i problem nierozwiązany:( kontrolka bije po oczach dalej;/ Gdzie możne tkwić problem?? czy taki błąd trzeba kasować jak błąd airbag na komputerze? z tylu mam bębny, wiec tam chyba niema...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=39908


Temat: E36 320 Dziwne zachowanie licznika! POMOCY !
Witam . Jestem posiadaczem bmw e36 320 z 1993 r. Mam taki problerm . Niedawno wymieniłem cały alternator i od tego czasu zaczął mi wariować licznik . To znaczy podczas jazdy nagle na wyświetlaczu zapala się kontrolka hamulca ręcznego , braku płynu hamulcowego i końca klocków ham. oraz wskażnik paliwa zapala rezerwę i opada mu wskazówka do zera a także wskaźnik temperatury...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5959


Temat: problem po wymianie klocków
Ja wymieniałem nie pierwszy raz w obecnym E39 wcześniej E36,E34 i byłem przy tym obecny i nic takiego nie miało miejsca założono nowe klocki i nowe czujniki i zawsze za każdym razem nic się nie świeciło na desce ,stare wyciągnięto nowe założono więc dziwię się o jakimś naciskaniu pedału hamulca?Czujnik jak jest uszkodzony to wtedy jednoznacznie widać na desce i wzrokowo na klocku hamulcowym jak jest przetarty. Ja wymieniałem u siebie i klocki i czujnik na oryginalny a jednak kontrolka nie zgasła. Po tym zabiegu z przekręceniem stacyjki i nacisnieciu hamulca na 30 sekund kontrolka zgasła, więc coś w tym musi być. Dodam że to też nie pierwsze moje bmw i w innym tez musiałem tak zrobić.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=97312


Temat: e36 kontrolka abs!
Witam. Dzis sciagnalem bmw e36 1.6 i swieci mi sie kontrolka ABS - tylko ona ciagle. Co to moze oznaczac?? bo koles mowil ze pora zmienic klocki hamulcowe ale moim zdaniem to nie ma nic wspolnego chyba z tym a jak chamuje sie to tak jakby nie wiem.. drgania minimalne byly pomozcie koledzy pierwsze moje bmw
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83939


Temat: 320i zapaliła mi sie kontrolka od klocków
:cry: witam co mam zrobic wymieniłem klocki, czujnik mam sprawny a dalej mi sie swieci na desce kontrolka bmw e36 320 sedan dzieki z góry a po czym stwierdzasz ze czujnik jest sprawny?? a czasem plyn hamulcowy nie uzywa tej samej kontrolki?? tak tylko gdybam:)
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=95550


Temat: Problem z odpalaniem.
Witam zakupilem dzisiaj BMW e36 1.8 Sport/Coupe Beznzyna + Gaz , 300 km podroz do domu po zakupie przebiegala spokojnie i bez problemow , jednakze juz w miescie swoim 1 dnia zaczela sie problemy , mianowice , cos mi piszczy w aucie , nie mam pojecia co to moze byc , myslalem ze klocki hamulcowe , ale gdy nie uzywam hamulcow nadal piszczy , w dodatku zaczela mi sie wyswietlac kontrolka od oleju i akumulatora , kiedy kręce do 2000 obrotow zeby załaczyc gaz ona poprostu gaśnie , na benzynie faluja mi obroty...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=101322


Temat: CZUJNIKI KLOCKÓW HAMULCOWYCH W E36 COMPACT
Witam Posiadam e36 Compact 316i rocznik `94 !! Gdzie powinny się znajdować czujniki klocków hamulcowych?? ma ktoś jakieś foto podglądowe bo niemogę znaleźć !! BMW kupiłem z "przepaloną" żaróweczką od tej kontrolki,po wymianie świeci cały czas, a czujników niemogę nigdzie znaleźć !! czy na tył też powinien isc czujnik jak mam bębny ? proszę o odp bo chcę kupić czujniki a niewiem...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=120030


Temat: mrugająca kontrolka...
witam od dłuższego czasu podczas jazdy świeci/mruga mi czerwona kontrolka wygląda ona tak - [(!)] http://img45.imageshack.us/my.php?image=koneq5.jpg z czego jest ta kontrolka ?? hamulce ? płyn hamulcowy (wymieniałem ostatnio) jakaś czujka z hamulców ? od dłuższego czasu np na postoju na światłach mruga lub świeci przez 10 minut jazdy lub podczas słuchania muzyki pod wpływem basu zaczyna wariować.......zaczyna mnie to denerwować znajomy co ma e36 mówił że klocki mi się kończą... wybaczcie za głupie pytanie co do tej kontrolki i tak na marginesie są na forum dostepne jakieś instrukcje do e36 z `93 ? ostatnio zakupiłem "sam naprawiam bmw" pozdrawiam
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=85827


Temat: świeci się kontrolka klocków
Witam jestem nowy na forum wiec pisze wszystkim siemka .moje pytanie brzmi posiadam bmw e36 320 sedan z 91 roku.cały czas swieci mi sie kontrolka ta od klocków hamulcowych.wszystkie klocki wymienione ,szczeki hamulcowe tez ,czujniki dobre wiec dlaczego swieci,moze trzeba skasowac jakis bład,pomozcie,pozdrawiam
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=110945


Temat: Kontrolka Zuzycia Klocków Hamulcowych Problem
Witam Serdecznie Mam problem, otóż parę dni temu wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe zarówno z tyłu jak i z przodu bo były już dość zużyte. Po tej wymianie zapaliła się kontrolka zuzycia klocków hamulcowych. Wczesniej się nie paliła. Wiem że trzeba wymienić czujniki aby zgasła ale nie moge ich znaleźć. Odkreciłem wszystkie koła dokładnie ogladałem zaciski ale moja buma nie ma zadnych kabelków które powinny wychodzic z zacisków.Przejrzałem tematy na forum i nic. Skoro świeci sie kontrolka musza byc czujniki. Do mechanika nie bardzo moge pojechac gdyż mieszkam w Anglii a oni tu sie na niczym nie znają. moje auto To BMW e36 18is coupe. Może jakos mi pomożecie.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=72911


Temat: co sądzicie w bmw e46 o silnku 2l 170KM
Witam, od 3 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem e46 320Ci z silnikiem M54 czyli o pojemności 2200 cm3. Co moge powiedziec o osiagach... wczesniej mialem e36 316i wiec nowy silniczek o mocy ... Póki co nie musiałem jeszcze odwiedzac warsztatu. Zmieniłem tylko profilaktycznie klocki hamulcowe bo dawały juz o sobie znac oraz olej gdyż zaczeła kontrolka mi o tym delikatnie sugerowac. Po wymianie przestała ... z kolega, który ma e36 328 w budzie kombi po jakiejs przeróbce... to srednio miałem szanse pozdrawiam serdecznie fanów bmw z Łodzi i okolic
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=109409


Temat: Kontrolka zużycia klocków hamulcowych bmw e36
Moje pytanie dotyczy kontrolki klocow hamulcowych w mojej bmw. Otóz wymieniłem klocki czujniki zużyci kloców a kontrolka na zegarach dalej swieci plyn hamulcowy ok. Wiec dalej nie mam glowy jak ja...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1512688.html


Temat: BMW E46 1998 inspekcja
a mi cos takiego ladnie cdif zrobil za 3 razem chyba a nawiazujac do bmw czy w e36 jest jakis sposob zeby skasowac kontrolke od klockow hamulcowych?po wymianie klockow i czujnikow kontrolka swieci
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=3532


Temat: [E36] czujnik granicznego zużycia klocków hamulcowych
" />mam pytanie, już wymieniłem klocki i tarcze jednak kontrolka wciąż sie świeci. Czy jest to taki sam błąd jak air bagu i trzeba go kasować interfejsem ? czy wymiany wymagają czujniki ( są jedno razowe ??) Zna ktoś w Łodzi warsztat z interfejsem do BMW ????
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=14767


Temat: [E36] kontrolka zużycia klocków hamulcowych, czy jest w każd
" />Mam pytanie czy w każdej bmw e 36 występuje kontrolka zużycia klocków hamulcowych lub szczęk???
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=41700


Temat: [E36] kilka pytań dot. ukł. hamulcowego
" />Witam. Przedwczoraj wstąpiłem w szeregi posiadaczy zacnych aut BMW(btw czemu na tym forum nie ma jakiegos "pokoju" typu "nowi" ? ). Zakupiłem BMW e36 316 compact 95 z instalacja gazowa ... właściciele byli na tyle zdolni ze wymieniając przednie klocki wymienili je tylko z jednej strony i teraz z jednej strony sa prawie calkiem starte a z drugiej w normie. Na diagnostyce różnica hamowania na przednich kolach wyniosla 50% miedzy jednym a drugim kołem a na tylnich w normie. Poza tym nigdy nie jeździłem bmw więc nie wiem jak jest prawidłowo ale hamulec ... wymienic przednie klocki oraz ten wężyk i zobaczyć jaki bedzie efekt i mam nadzieje ze pomoże. Teraz pytania: -czy do compact-ów są inne klocki niz do innych e36 czy to są te same? -jakiej firmy klocki wg was są najlepsze jesli chodzi o stosunek jakość/cena (czytalem gdzieś o stones1 ale na allegro nic takiego nie widzialem)? -czy jeśli nie swieci mi się kontrolka zużycia klocków będe musiał wymieniać te czujniki w klockach czy raczej się obejdzie a jeśli tak to czy są one w zestawie z klockami czy to osobny wydatek i w ... klocków:) + na allegro albo mi sie wydaje albo jedne łączniki są krótsze a drugie dłuższe- które są do compacta? Tak wiem ze sie rozpisalem ale to ostatni raz, potem bedzie...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36444


Temat: Reanimacja BMW e36. Gaśnie podczas jazdy i inne
" />Witam, Kilka razy już pytałem o różne rzeczy na forum ale postanowiłem opisać cała sprawę w jedym temacie. ok. 10 dni temu kupiłem BMW e36 z 92 roku 2,5 TD. ... od kwietnia 2006 roku stał na podwórku i już więcej nikt go nie ruszył. Powodem postoju m.in było padnięte sprzęgło, a niskiej obecnie ceny zjedzone w 70% progi, świecąca się kontrolka hamulców, abs ( hamulce podobno już się świeciły w 2006 roku. ) oraz świecąca się po 3 letnim postoju kontrolka wtrysku. I tu zaczyna się moja historia. Sciągnełem autko do warsztatu ... został założony zawór zwrotny za pompą paliwa. 5. Klocki hamulcowe rówież zostały wymienione 6. wymieniony oring na bagnecie który przeciekał. 7. Smarowanie wszyskich elementów, wymiana śróbek, śróbeczek, czyszczenie, mycie, wymiana uszczelek ... jeszcze auta nie tankowałem i ropa jest z 2006 roku... (a że jest tam 2/3 zbiornika korzystam z obecnego ) Cały czas świeci się kontrolka wtrysku... - ma to jakiś związek?...
Źródło: bmw-diesel.pl/viewtopic.php?t=3773



Cytat

Absque suo non est et parva casa lare - i mały domek ma swego ducha opiekuńczego. (J. Kochanowski). (J. Kochanowski)

Meta